- Populære søgninger
- Populære søgninger
- Hjem
- MEGATILBUD
- Nyheder
- Herrer
- Damer
- Børn
- Kollektioner
- Fodbold
- Sport
- Mærker
- Download JD app'en
- Mit JD
- Mine beskeder
- Hjælp & information
- JD Blog
FAQ's
-
Hvor er min lokale butik?
-
Du kan bruge vores
Butik Finder
til at gennemse vores liste over filialer i Danmark, herunder vejvisning og kontaktoplysninger.
-
Du kan bruge vores
-
Kan jeg kontrollere, om min lokale butik har en vare på lager?
-
Ja da!
Du kan kontakte din lokale forhandler ved hjælp af vores Butik Finder. De vil være i stand til at fortælle dig, hvis de har fået et bestemt produkt på lager og kan endda være i stand til at reservere det for dig, før du kommer ned.
Alternativt kan du kontakte vores kundeserviceteam på voresKontakt Os
side.
-
Ja da!
-
Min ordre er ikke kommet
-
Hvis din ordre ikke er modtaget indenfor den beregnede leveringstid, skal vi forsøge at hjælpe dig så godt vi kan.
Har du prøvet at spore din ordre via linket i din forsendelses mail?
Hvis du stadig har spørgsmål om den aktuelle status for din ordre, kan du komme i kontakt med vores kundeservice viaKontakt Os
siden.
-
Hvis din ordre ikke er modtaget indenfor den beregnede leveringstid, skal vi forsøge at hjælpe dig så godt vi kan.
-
Kan jeg ændre eller annullere min ordre?
-
Vi er hurtige til at pakke din ordre, hvorfor det ikke er muligt at ændre eller annullere din ordre efter, at købet er bekræftet.
Hvis du fortryder købet, kan du gratis returnere dine varer i en af vores butikker i Danmark. Hvis dine varer kommer direkte fra vores varemærke partnere, skal disse returneres direkte til varemærket ved at bruge en gratis returseddel. For mere information kan du besøge vores returnerings- og refunderingssektion på hjemmesiden. Her kan du læse mere om dine returneringsmuligheder
-
Vi er hurtige til at pakke din ordre, hvorfor det ikke er muligt at ændre eller annullere din ordre efter, at købet er bekræftet.
-
Kan jeg spore min ordre?
-
Ja, alle ordrer kan spores via linket i din forsendelses mail. Du kan også modtage sms/e-mail meddelelser fra fragtfirmaet om din ordre på forskellige punkter på sin rejse, hvis du har angivet et mobilnummer.
-
Ja, alle ordrer kan spores via linket i din forsendelses mail. Du kan også modtage sms/e-mail meddelelser fra fragtfirmaet om din ordre på forskellige punkter på sin rejse, hvis du har angivet et mobilnummer.
-
Tracking linket i min forsendelses E-mail virker ikke
- Sporingsoplysningerne er muligvis ikke tilgængelige med det samme, da de først er til rådighed, når ordren er nået kurerens hovedsorterings varehus. Hvis du ikke ser nogen tracking information, er det bedst at lade der går et par timer før du prøver igen.
-
Kan jeg lave en bestilling over telefonen?
- Vi beklager, men det er i øjeblikket ikke muligt at bestille over telefon
-
Kan jeg returnere mit online køb til en butik?
-
Så længe du har betalt ved hjælp af et kreditkort / betalingskort, kan du returnere dit online køb til hvilken som helst JD Sports butik i Danmark inden for følgende tidsfrister:
14 dage for en tilbagebetaling.
28 dage for en byttevare.
Venligst husk at medbringe dit købsbevis eller følgeseddel.
-
Så længe du har betalt ved hjælp af et kreditkort / betalingskort, kan du returnere dit online køb til hvilken som helst JD Sports butik i Danmark inden for følgende tidsfrister:
-
Hvad er jeres returpolitik for varer købt i butikken?
-
• Varer skal returneres til en butik inden for 14 dage efter købet for refundering eller 28 dage for en byttevare.
• Varerne skal returneres i samme stand, som de blev købt.
• Varerne skal returneres med et gyldigt købsbevis.
• Badetøj, Sport BH’er, undertøj og smykker er udelukket fra vores returneringspolitik og kan ikke tages tilbage til en tilbagebetaling eller ombytning. Dine lovmæssige rettigheder påvirkes ikke.
• Gavekort er udelukket fra vores returneringspolitik. Vi accepterer ikke Gavekort returneringer; men gavekort kan toppes op i enhver JD butik i Danmark.
• Defekte varer kan underkastes en inspektion før en tilbagebetaling / erstatning gives. Dette kan indebære at returnere varen til vores Returcenter, der skal inspicere varen. Dette vil altid være tilfældet for varer købt for mere end 90 dage siden.
Du kan se vores fuldeReturpolitik her
-
• Varer skal returneres til en butik inden for 14 dage efter købet for refundering eller 28 dage for en byttevare.
-
Jeg har mistet min kvittering, kan jeg stadig returnere mit køb?
-
Desværre kan vi ikke acceptere returneringer uden passende købsbevis.
Ved returneringer til butikken beder vi, at du viser et passende købsbevis givet til dig på købstidspunktet. Hvis du tror, du har mistet det du kan bruge oplysninger fra dit kredit- eller betalingskort, der viser kvittering for købet.
Bemærk, at vi kun vil tilbyde en ombytning eller gavekort til uønskede varer mod forevisning af et kredit- eller betalingskort.
-
Desværre kan vi ikke acceptere returneringer uden passende købsbevis.
-
Min størrelse er udsolgt, hvornår får i flere på lager?
-
Fuld pris produkter kan komme tilbage på lager, men det afhænger af, hvilke produkter det er.
Vi plejer ikke at få udsalgsprodukter tilbage på lager. Disse er reduceret til at blive udsolgt.
Vores kundeservice team bør være i stand til at fortælle dig, hvis det produkt, du er ude efter forventes at komme tilbage på lager. Du kan komme i kontakt med dem viaKontakt Os
siden.
-
Fuld pris produkter kan komme tilbage på lager, men det afhænger af, hvilke produkter det er.
Vi plejer ikke at få udsalgsprodukter tilbage på lager. Disse er reduceret til at blive udsolgt.
-
Hvilke betalingsmetoder accepterer i?
-
Vi accepterer følgende betalingsmetoder:
Visa, Visa Dankort, Visa Electron, MasterCard & Maestro, Klarna, PayPal
-
Vi accepterer følgende betalingsmetoder:
-
Tilbyder i studierabat i butikken?
- Desværre tilbyder vi i øjeblikket ikke studierabat i butikken eller online
-
Hvor sikker er betaling på hjemmesiden?
-
Når du indtaster dine kreditkort oplysninger til hjemmesiden, er oplysningerne beskyttet ved brug af Secure Socket Layer (SSL) teknologi. Dette krypterer dine oplysninger og sikrer, at de oplysninger, du sender, ikke kan læses i det usandsynlige tilfælde at det bliver opfanget.
Hvis du er usikker på, når SSL-sikkerhed bliver anvendt, skal du kontrollere, at der er et ’hængelås’ ikon eller nøgle ikon i den grå bjælke i bunden af den side, du læser.
Du kan være sikker på, når du indtaster dine oplysninger vil være sikre hos os.
-
Når du indtaster dine kreditkort oplysninger til hjemmesiden, er oplysningerne beskyttet ved brug af Secure Socket Layer (SSL) teknologi. Dette krypterer dine oplysninger og sikrer, at de oplysninger, du sender, ikke kan læses i det usandsynlige tilfælde at det bliver opfanget.
-
Hvordan bruger jeg en kampagnekode?
-
Der er en plads til kampagnekoder i indkøbskurven. Når du har tilføjet en vare til din kurv, find feltet Kampagnekode på venstre side, indtast din kode og klik på 'INDLØS'. Så længe det er gyldigt, vil rabatten / tilbuddet blive anvendt med det samme.
Hvis du har prøvet alle de ovennævnte og møder problemer, kan vores kundeservice være i stand til at diagnosticere problemet eller tage din ordre over telefonen. Besøg sidenKontakt Os
for nærmere oplysninger om, hvordan du kommer i kontakt.
-
Der er en plads til kampagnekoder i indkøbskurven. Når du har tilføjet en vare til din kurv, find feltet Kampagnekode på venstre side, indtast din kode og klik på 'INDLØS'. Så længe det er gyldigt, vil rabatten / tilbuddet blive anvendt med det samme.
-
Min ordre er forkert / der er noget mangler fra min ordre
-
Det er vi selvfølgelig meget kede af, og vi skal forsøge at løse problemet så hurtigt som muligt!
Kontakt venligst vores Kundeservice Team, så snart du kan, viaKontakt Os
siden, og vi vil gøre vores bedste for at løse problemet.
-
Det er vi selvfølgelig meget kede af, og vi skal forsøge at løse problemet så hurtigt som muligt!
-
Hvad er EU Online Dispute Resolution (ODR)?
-
EU Online Dispute Resolution (ODR) giver online kunder en alternativ konfliktløsningsmodel i forhold til retssager.
Virksomheder der udbyder varer og/eller tjenesteydelser til forbrugere, har en generel forpligtelse til at give klare og tilgængelige oplysninger om mulighederne for at bilægge en konflikt mellem virksomheden og forbrugerne gennem ODR, som en alternativ tvistbilæggelsesordning.
Når en tvist mellem selskabet og en forbruger opstår, og virksomheden afviser forbrugerne hævder, har virksomheden pligt til at give forbrugeren de ovennævnte oplysninger.
Du kan finde mere information påEuropa-Kommissionens hjemmeside.
-
EU Online Dispute Resolution (ODR) giver online kunder en alternativ konfliktløsningsmodel i forhold til retssager.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Forsendelse Til
Vi accepterer de følgende betalingsmetoder
Besøg vores samarbejderes hjemmesider på
www.jdplc.com
Copyright © 2025 JD Sports forbeholder alle rettigheder


