- Populære søgninger
- Tilbud
- Hjem
- Nyheder
- Herrer
- Damer
- Børn
-
Kollektioner
- Nike
-
adidas
- adidas Originals Ozweego
- adidas Originals Forum
- adidas Originals ZX
- adidas Originals ZX 750
- adidas Originals Gazelle
- adidas Originals Handball Spezial
- adidas Originals LA Trainer
- adidas Originals NMD
- adidas Originals Stan Smith
- adidas Originals Superstar
- adidas Originals ZX Flux
- Adidas Originals Adilette
- adidas Originals Falcon
- Alt fra adidas
- Converse
- Puma
- New Balance
- Vans
- Crocs
- Birkenstock
- Bliv Inspireret
- Fodbold
- Sport
-
Mærker
- Alle mærker
- adidas
- Birkenstock
- Berghaus
- Calvin Klein
- Champion
- Columbia
- Converse
- EA7
- Ellesse
- Fila
- Fred Perry
- Gym King
- Hugo Boss
- Jordan
- Juicy Couture
- Lacoste
- Levi's
- McKenzie
- Napapijri
- New Balance
- Nike
- Nicce
- The North Face
- Pink Soda Sport
- Puma
- Reebok
- SikSilk
- Sonneti
- Supply & Demand
- Timberland
- Tommy Hilfiger
- UGG
- Umbro
- Under Armour
- Vans
- Birkenstock
- Download JD app'en
- Mit JD
- Mine beskeder
- Hjælp & information
- JD Blog
Klarna Kredit
KLARNA KREDIT - KØB NU, BETAL SENERE
BETAL EFTER LEVERING
- 14 dage til at betale, ingen gebyrer
- Ingen brugerkonto nødvendig
- Ingen ansøgninger om kredit
- Ingen renter eller gebyrer
- Du modtager dine varer før du betaler
- Klarna vil emaile betalingsinstrukser til dig
- Bare vælg KLARNA Kredit ved betaling
OM KLARNA
Klarna blev grundlagt i 2005 med ambitionen om at gøre en ende på dårlige erfaringer med usikker nethandel. I dag er virksomheden en af Europas største banker – kendt for enkle, sikre og smoooth betalingsløsninger, som giver kunderne en god oplevelse, uden skuffelser.
Klarna, der er repræsenteret på 45 markeder og drives af over 5 000 medarbejdere, opfylder behovet for 150 millioner forbrugere og 500.000+ butikker. Virksomheden tilbyder direkte betalinger, mulighed for at betale efter levering og afbetalingssystemer med blot ét enkelt klik. Det giver en smoooth købsoplevelse og forbrugerne mulighed for at betale, hvornår og hvordan de vil.
For at kunne tilbyde dig Klarnas betalingsmuligheder, vil dele af dine personlige oplysninger med Klarna, såsom kontaktoplysninger og ordredetaljer. Vi videregiver disse informationer, så Klarna kan vurdere, hvorvidt du opfylder betingelserne for at anvende deres betalingsmuligheder, og for at skræddersy den bedste betalingsoplevelse til dig.
Du kan læse mere om Klarna her. Dine personlige oplysninger behandles i overensstemmelse med persondataloven og Klarnas privatlivspolitik.
Du kan desuden finde JD Sports’ privatlivspolitik her.
Køb nu - betal senere – Vilkår and Betingelser
Vilkårene og betingelserne for Betal senere gælder, når du vælger Betal senere til at købe dine varer.
Betal senere er en betalingsmåde, som giver dig mulighed for at betale 30 dage efter afsendelse af varerne. Klarna overdrager opkrævning og inddrivelse af dit køb til Klarna Bank AB (publ) ("Klarna"). Klarna sender betalingsoplysningerne til dig i form af et indbetalingskort, så du kan betale direkte til dem. Du kan finde mere information samt kontaktoplysninger på klarna.dk.
Omkostninger og gebyrer
Klarna opkræver et fakturagebyr på 0 DKK for hvert køb. Hvis betalingen udebliver pålægges en påmindelsesafgift på 100,00 kr.
Kreditvurdering og Klarnas håndtering af dine personlige oplysninger
Når du vælger Betal senere, foretager Klarna en vurdering af din kreditværdighed for at afgøre, om de kan tilbyde dig betalingsmetoden. Klarna behandler dine persondata for at udføre deres forpligtelser i denne aftale og til de yderligere formål, der er beskrevet i Klarnas Databeskyttelsespolitik. Klarnas Databeskyttelsespolitik kan du finde her, og på deres hjemmeside. Ved brug af Klarnas tjenester bekræfter du, at du har læst denne meddelelse. Klarna behandler dine persondata for eksempel for at identificere dig og udføre kundeanalyse, kreditvurderinger, markedsføring og forretningsudvikling. Klarna overfører muligvis også dine data til udvalgte partnere (såsom kreditorreference bureauer), som muligvis er etableret uden for EU/EØS. I Klarnas Databeskyttelsespolitik er der mere information om deres datadeling, dine rettigheder med hensyn til dine data, hvor du kan kontakte Klarna med spørgsmål eller indsende en klage til en myndighed.
Overdragelse
Du må ikke overdrage dine rettigheder eller forpligtelser i henhold til disse vilkår. Medmindre gældende lovgivning foreskriver andet, kan vi til enhver tid overdrage disse vilkår eller rettigheder eller forpligtelser i henhold til vilkårene under forudsætning af, at overdragelsen ikke ændrer dine rettigheder og forpligtelser i henhold til vilkårene til skade for dig.
-
HVORDAN FUNGERER DET?
- Vi har gjort det nemmere at shoppe, så du kan komme hurtigere til kassen. Med Klarna kan du shoppe på mobilen, uanset hvor du er.
-
HVILKE BETALINGSMULIGHEDER HAR JEG?
- Selvom du bliver tilbud 'Betaling efter levering', er det stadig muligt at betale med både kredit- eller betalingskort, og de andre betalingsmuligheder der tilbydes via online betalingsservice. Når du har valgt 'Betaling efter levering', kan du betale via kredit- eller betalingskort med det samme eller senest inden 14 dage.
-
HVORDAN FUNGERER 'BETALING EFTER LEVERING'?
- Når din ordre er bekræftet, vil du modtage en e-mail med betalingsinstrukser fra Klarna inden for 2 dage. Du vil derefter have 14 dage til at fuldføre betalingen uden ekstra omkostninger.
Flere FAQs
-
HVORDAN BLIVER MIN KREDITNOTA SENDT?
- Hvis du vælger at betale efter levering, dig en e-mail med instruktioner om, hvordan du foretager betalingen og et link til betalingssiden. Du skal blot indtaste dit kreditnota-nummer i betalingssiden, og følge vejledningen. Hvis du ikke har din kredit-nota ved hånden, kan du kontakte Klarna's kundeservice her
-
Hvilken information skal jeg oplyse, når jeg foretager et køb?
- Hvis du ønsker at bruge Klarna som betalingsmetode, skal du give oplyse dit mobiltelefonnummer og din e-mailadresse. Mobilnummeret er påkrævet i tilfælde af, at vi har brug for at få fat i dig. Alle kontoudtog vil blive sendt til din e-mailadresse. Det er meget vigtigt, at du giver os de korrekte oplysninger, ellers vil du ikke modtage information om betaling, og vilvære ansvarlig for 'forsinket betalings'-gebyrer.
-
HVAD ER MINE BETALINGSMULIGHEDER MED KLARNA?
- Du kan betale med betalings- eller kreditkort (Visa / Mastercard / American Experess) umiddelbart i kassen eller drage fordel af vores 'Betal efter Levering'-betalingsmulighed, hvor du kan betale for varerne, når du har modtaget dem via kreditkort eller betalingskort.
-
HVORDAN VIRKER BETALINGSSIDEN?
- Hvis du har modtaget dine varer og ønsker at betale din kreditnota, skal du gå ind på Klarna's betalingsside, og logge ind med dit kreditnota-nummer (Dette finder du i e-mailen), og den e-mailadresse, du har indtastet ved bestilling. Hvis du ikke har dit kreditnota-nummer ved hånden, kan du kontakte Klarna's kundeservice her
-
JEG HAR IKKE MODTAGET EN EMAIL MED KREDIT-NOTA ELLER BETALINGSINSTRUKSER?
- Kontakt venligst Klarna's kundeservice team. De vil være i stand til at give dig de betalingsoplysninger du skal bruge.
-
KAN JEG UDSÆTTE MIN BETALINGSDATO?
- Du kan kontakte Klarna's kundeservice for at se, om det er muligt at udskyde forfaldsdatoen på din betaling.
-
KAN JEG FÅ LEVERET TIL EN ANDEN ADRESSE END MIN FAKTURERINGSADRESSE?
- Ja. Når du vælger Klarna som betalingsmetode, kan du vælge at få varen leveret til en anden adresse end din faktureringsadresse. Ved kassen, vil du få mulighed for at indtaste en separat leveringsadresse.
-
HAR I MODTAGET MIN BETALING?
- Efter at vi har modtaget din betaling, vil Klarna sende dig en betalingsbekræftelse til den e-mailadresse, som du har brugt til din ordre. Hvis du har foretaget en betaling, men ikke modtaget en bekræftelses-email, skal du kontakte Klarna's kundeservice team med kvitteringen for betaling.
-
HVAD SKAL JEG GØRE, HVIS JEG VIL ANULLERE MIN ORDRE?
- Hvis du ønsker at returnere varen, eller annullere din ordre, kan du kontakte vores kundeservice team.
-
JEG HAR ANNULLERET MIN ORDRE. HVOR LANG TID TAGER DET FØR JEG MODTAGER MINE PENGE?
- Så snart vi har registreret din annullering, vil tilbagebetaling blive behandlet inden for de næste 14 dage.
-
HVAD SKER DER MED MIN FAKTURA NÅR JEG HAR RETURNERET VAREN?
- Når vi har modtaget din returnering (delvis eller fuld), vil en opdateret redegørelse blive sendt til dig, hvis du har foretaget en delvis returnering. Hvis du har foretaget en fuld returnering, vil din kredit-nota blive lukket med det samme.
-
JEG HAR MODTAGET EN FAKTURA, MEN HAR IKKE MODTAGET MIN VARE?
- Du skal selvfølgelig ikke betale din kredit-nota, indtil du har modtaget dine varer. I dette tilfælde vil vi bede, at du kontakter vores kundeservice team, og få en opdatering på din ordre. Du bør også kontakte Klarna's kundeservice, så de kan udskyde forfaldsdatoen på din betaling.
-
HVORDAN VIL JEG BLIVE REFUNDERET?
- Hvis du har betalt for din bestilling med kort, vil beløbet blive betalt tilbage til det samme kort.
-
HAR DU SPØRGSMÅL VEDRØRENDE DIN BETALING?
- Besøg Klarna på https://www.klarna.com/dk/kundeservice eller ring til Klarna's kundeservice.
Der er åbent Mandag-Fredag
Mandag - Fredag: 9.00 - 17.00
Lørdag - Søndag: Lukket
Tlf. 69 91 88 81
- Besøg Klarna på https://www.klarna.com/dk/kundeservice eller ring til Klarna's kundeservice.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Besøg vores samarbejderes hjemmesider på www.jdplc.com Copyright © 2024 JD Sports forbeholder alle rettigheder