- Populære søgninger
Hvordan kan vi hjælpe?Find det rigtige svar.
Ofte stillede spørgsmål.
RETUR TIL BUTIKKEN - GRATIS
RETURNERING VIA POST
RETURNERING - KLARNA SOM BETALINGSMETODE
RETURNERING - PAYPAL SOM BETALINGSMETODE
- Placer din ordre med JD og vælg PayPal som betalingsmetode. Produkter, som er betalt med Paypal, kan returneres i enhver JD-butik i Danmark, eller med post ved brug af vores returportal. Husk at opbevare forsendelses beviset.
- Log på din PayPal-konto, og vælg betalingen for den vare, du har returneret. Klik på "Anmod om tilbagebetaling af returporto" under betalingsoplysningerne, og upload de dokumenter, du bliver bedt om. Hvis der mangler dokumenter i din fil, har du yderligere 14 kalenderdage fra datoen for den oprindelige anmodning om tilbagebetaling til at uploade dokumenterne. Hvis du vil redigere en anmodning, skal du logge på din konto og vælge betalingen for den vare, du har returneret, og derefter klikke på "Anmod om tilbagebetaling af returporto’’.
- Hvis din anmodning godkendes, vil PayPal refundere din konto med et beløb på op til 220 dkk i løbet af 10 hverdage. Vilkår og betingelser gælder.
Du kan tracke din ordre på følgende måder:
- Gå ind på www.jdsports.dk/track-my-order/ og tast dit ordrenummer ind, e-mailadressen du brugte til din ordre samt. din postkode.
- Tryk på trackinglinket som findes i den bekræftelsesmail vi sendte, da du placerede din ordre.
- Log ind på din JD konto via Min konto og tryk på 'Mine ordrer'.
Vær venligst opmærksom på, at det ikke er muligt at tracke ordrer der har butikslevering.
Er du stadig i tvivl over hvor din ordre er? Kontakt venligst vores kundeserviceteam her og sørg for at have dit ordrenummer ved hånden.
Vi anbefaler dig at vente på en email, som bekræfter forsendelsen af din ordre, da den vil indeholde sporingsinformationer.
Vi beklager at din ordre blev annuleret. Vi blev desværre nødt til at annulere din ordre, da de varer du bestilte, var udsolgt på paknings-tidspunktet. Vores kundeservice team kan desværre ikke svarer på, om et produkt kommer tilbage på lager snarrest. Derfor vil vi anbefale dig, at tjekke de seneste produkter ud her, da en anden vare måske vil fange din opmærksomhed.
Hvordan får jeg fat i en returseddel?
For at sende en pakke retur, har du en af følgende muligheder:
Skriv dit ordrenummer, hvorfor du vil returnere varen / varerne og kontaktoplysninger (navn, adresse og telefonnummer på den person, der købte varerne) på et stykke papir og smid det i din forsendelse. Sørg for, at forsendelsen er pakket godt ind, og returner derefter via vores returportal inden for 14 dage efter modtagelse af varerne.
Tag varerne med i en JD-butik, og returner GRATIS inden for 14 dage efter modtagelse, eller byt dem mod andre varer inden for 28 dage. Husk at have dit ordrenummer ved hånden.
Du kan også kontakte vores kundeservice, som mere end gerne vil hjælpe dig med din returnering og andre spørgsmål.
Har du ikke har modtaget en bekræftigelsesemail på din ordre i din indbakke, skal du først tjekke dit spamfilter på din email. Emailen er muligvis endt der.
Notér venligst, at når ordren er pakket og sendt, er det ikke muligt for os at gensende din bekræftigelsesemail.
Ved at logge ind på din JD konto, kan du se om vi har modtaget din ordre ved at klikke på 'Mine ordrer'. Kontakt venligst vores kundeservice, hvis du ikke kan se din nye ordre på 'Mine ordrer'-oversigten eller hvis du ikke har en JD konto. Se hvordan du kontakter kundeservice her.
Ja. Er der mangler ved din ordre, skal du kontakte os via e-mailadressen kundeservice@jdsports.dk. Alternativt kan du medbringe din beskadigede vare og kvittering til en af vores butikker, hvor en medarbejder vil hjælpe dig med reklamationen.
Læs mere om returnering her.
Ja. Du kan få pengene for din ordre refunderet til din konto.
Læs mere om returnering her.
JEG HAR PROBLEMER MED LEVERING
Du kan tracke din ordre på følgende måder:
- Gå ind på www.jdsports.dk/track-my-order/ og indtast dit ordrenummer samt den e-mail adresse, du har brugt til at lave din ordre, eller dit postnummer.
- Klik på trackinglinket, som du modtog i mailen med din bekræftede ordre.
- Log ind på din JD konto via www.jdsports.dk/myaccount/login/ og klik på 'Mine ordrer'.
Bemærk venligst, at det ikke er muligt at tracke ordrer som leveres til butikken.
Hvis du stadig har problemer med din levering, bedes du kontakte vores kundeservice.
JEG FIK IKKE DEN VARE, SOM JEG BESTILTE
I nogle tilfælde er det ikke muligt for os at sende den vare, som du bestilte. I dette tilfælde sender vi dig en email, hvor vi informerer dig om, hvilke(n) vare(r) der mangler fra din ordre.
Vi refunderer selvfølgelig det fulde beløb for de(n) manglende vare(r). Har du ikke modtaget dine penge inden for 5 arbejdsdage, bedes du kontakte vores kundeservice.
JEG HAR MODTAGET ET FORKERT PRODUKT
Har du modtaget et forkert produkt i din ordre, skal du kontakte kundeservice umiddelbart efter modtagelsen. En medarbejder vil hjælpe dig med mulighederne for returnering/refundering.
JEG HAR MODTAGET ET BESKADIGET PRODUKT
Hvis du modtager et beskadiget produkt, skal du kontakte kundeservice umiddelbart efter modtagelsen. En medarbejder vil hjælpe dig med mulighederne for returnering/refundering.
Alternativt kan du også få hjælp i en af vores butikker. Her vil en medarbejder hjælpe dig med mulighederne for returnering/refundering. Husk at medbringe kvitteringen som bevis for købet.
MIN ORDRE BLEV ANNULLERET
Kontakt venligst vores kundeservice, så vi kan finde årsagen til annulleringen og hjælpe dig videre.
Se hvordan du kontakter kundeservice her.
Ifølge købsloven har du 14 dage til at fortryde dit køb. Du vil kunne få en refundering såfremt, at varen returneres i samme tilstand, som da den blev modtaget.
Hvis du har betalt kontant eller med Klarna, Paypal, kredit- eller debetkort, kan du returnere dit køb i alle JD-butikker i Danmark indenfor 14 dage efter købet. Vær opmærksom på, at det kan tage 3-5 hverdage før, at pengene vil være på din konto.
Hvis du ikke har mulighed for at returnere dit køb ved personlig henvendelse i JD-butikken, kan du i stedet sende den tilbage til vores varehus via post. Når vi har modtaget ordren, sender vi dine penge retur til din konto. Dette kan tage op til 5 arbejdsdage. Hold venligst øje med din e-mail, da vi her sender dig informationer angående din ordre/returnering.
Bemærk venligst, at kunden selv står for at betale returneringen af ordren. Du kan returnere via Post Danmark for 116,25 kr.
Personificerede produkter vil kun blive refunderet, hvis der er sket en stave- eller produktionsfejl i produktet, da denne type produkt ikke kan sælges igen.
I fleste tilfælde refunderer vi varens fulde beløb, såfremt at varen refunderes inden for købslovens rammer.
VIGTIG ADVARSEL
MCKENZIE ERWEN CREW TRACKSUITS - SMÅBØRN
KAKIGRØN I BLÅ
Vi er blevet opmærksomme på, at et meget lille antal af McKenzie-træningsdragterne til småbørn har en fabrikationsfejl, som resulterer i, at der dannes en skarp kant på plastikknapperne ved sweatshirtens skulder. Dette kan skabe en potentiel risiko for skrammer og kradsemærker. Hvis du ejer en McKenzie Erwen Crew træningsdragt, skal du kontrollere, om den har produktkoden MCKTI14897611 eller MCKTI14897101
PRODUKTKODEN SES PÅ DET LILLE LABEL MED PLEJEANVISNINGER - DET STÅR MELLEM QR-KODEN OG "KEEP AWAY FROM FIRE" ADVARSLEN
Kundesikkerhed er vores højeste prioritet. Hvis du ejer den omtalte beklædningsgenstand, skal du stoppe med at bruge den - du kan returnere den til os med fuld refusion i enhver JD Sports-butik eller via vores online returportal på https://returnering.jdsports.dk/
Hvis du har spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte kundeservice via vores kontaktformular https://www.jdsports.dk/customer-service/contact/ Vi takker meget for din forståelse og beklager ulejligheden.
