• Populære søgninger
Hjem > Hjælp

Hvordan kan vi hjælpe?Find det rigtige svar.

    Ofte stillede spørgsmål.

    You can track your order in the following ways:

      1. Go to www.jdsports.dk/track-my-order/ and enter your order number and the e-mail address you used to make your order or postcode.
      2. Click on the tracking link that you received in the email with your confirmed order.
      3. Log in to your JD account via My account and click on 'My orders'.

    Please note that it is not possible to track orders delivered to the store.

    Are you still in doubt about where your order is? Please contact our customer service here and have your order number ready.

    FREE RETURN TO STORE

    If you have paid in cash or with Klarna, Paypal, credit or debit card, you can return your purchase in all JD stores in Denmark within 14 days of purchase. If you want to return one or more items to one of our stores, you must bring a receipt as proof that the purchase has been made with us. If this is not included, we reserve the right to reject the return.

    If you do not have a shipping note and you want to return your order to one of our stores, please contact customer service. You must be able to prove the purchase, when returning to the store.

    If you have paid in cash or by credit or debit card, the refund will be made at checkout. Be aware that it may take 3-5 business days for the money to be in your account.

    RETURN BY POST

    You can return your order by sending it back to our warehouse by post. Please note that our department store is located in the UK.

    You have a 14-day right of return from the time of delivery.

    Please note that we do not offer free shipping on returns. You can return via Post Danmark for DKK 116.25.

    Click here to start your return.

    RETURN - CLEAR AS A PAYMENT METHOD

    Products paid for with Klarna can be returned in any JD store in Denmark, or by post using our return portal .

    At the moment we unfortunately do not offer a free exchange or return service by post.

    RETURN - PAYPAL AS A PAYMENT METHOD

    Hvis du har betalt for din ordre med din PayPal-konto kan du få tilbagebetalt dine udgifter for returportoen. Læs mere her.

    Sådan gør du:

    1. Placer din ordre med JD og vælg PayPal som betalingsmetode. Produkter, som er betalt med Paypal, kan returneres i enhver JD-butik i Danmark, eller med post ved brug af vores returneringsportal. Husk at opbevare forsendelses beviset.

    2. Log in to your PayPal account and select the payment for the item you have returned. Click "Request Refund Refund" under the payment information and upload the documents you are requested. If documents are missing in your file, you have an additional 14 calendar days from the date of the original refund request to upload the documents. To edit a request, log in to your account and select the payment for the item you have returned, then click "Request Refund Postage Refund".

    3. If your request is approved, PayPal will refund your account in an amount of up to $ 220 within 10 business days. Terms and Conditions apply.

    Hvordan får jeg fat i en returseddel?


    For at sende en pakke retur, har du en af følgende muligheder:


    Skriv dit ordrenummer, hvorfor du vil returnere varen / varerne og kontaktoplysninger (navn, adresse og telefonnummer på den person, der købte varerne) på et stykke papir og smid det i din forsendelse. Sørg for, at forsendelsen er pakket godt ind, og returner derefter via vores returportal inden for 14 dage efter modtagelse af varerne.


    Tag varerne med i en JD-butik, og returner GRATIS inden for 14 dage efter modtagelse, eller byt dem mod andre varer inden for 28 dage. Husk at have dit ordrenummer ved hånden.


    Du kan også kontakte vores kundeservice, som mere end gerne vil hjælpe dig med din returnering og andre spørgsmål.

    Har du ikke har modtaget en bekræftigelsesemail på din ordre i din indbakke, skal du først tjekke dit spamfilter på din email. Emailen er muligvis endt der.

    Notér venligst, at når ordren er pakket og sendt, er det ikke muligt for os at gensende din bekræftigelsesemail.

    Ved at logge ind på din JD konto, kan du se om vi har modtaget din ordre ved at klikke på 'Mine ordrer'. Kontakt venligst vores kundeservice, hvis du ikke kan se din nye ordre på 'Mine ordrer'-oversigten eller hvis du ikke har en JD konto. Se hvordan du kontakter kundeservice her.

    Ja. Er der mangler ved din ordre, skal du kontakte os via e-mailadressen kundeservice@jdsports.dk. Alternativt kan du medbringe din beskadigede vare og kvittering til en af vores butikker, hvor en medarbejder vil hjælpe dig med reklamationen.

    Læs mere om returnering her.

    Du kan returnere din ordre inden for 90 dage, efter du har modtaget den, via vores returneringsportal, så længe en gyldig kvittering haves.

    Ja. Du kan få pengene for din ordre refunderet til din konto.


    Læs mere om returnering her.

    JEG HAR PROBLEMER MED LEVERING

    Du kan tracke din ordre på følgende måder:

      1. Gå ind på www.jdsports.dk/track-my-order/ og indtast dit ordrenummer samt den e-mail adresse, du har brugt til at lave din ordre, eller dit postnummer.
      2. Klik på trackinglinket, som du modtog i mailen med din bekræftede ordre.
      3. Log ind på din JD konto via www.jdsports.dk/myaccount/login/ og klik på 'Mine ordrer'.

    Bemærk venligst, at det ikke er muligt at tracke ordrer som leveres til butikken.

    Hvis du stadig har problemer med din levering, bedes du kontakte vores kundeservice.

    JEG FIK IKKE DEN VARE, SOM JEG BESTILTE

    I nogle tilfælde er det ikke muligt for os at sende den vare, som du bestilte. I dette tilfælde sender vi dig en email, hvor vi informerer dig om, hvilke(n) vare(r) der mangler fra din ordre.

    Vi refunderer selvfølgelig det fulde beløb for de(n) manglende vare(r). Har du ikke modtaget dine penge inden for 5 arbejdsdage, bedes du kontakte vores kundeservice.

    JEG HAR MODTAGET ET FORKERT PRODUKT

    Har du modtaget et forkert produkt i din ordre, skal du kontakte kundeservice umiddelbart efter modtagelsen. En medarbejder vil hjælpe dig med mulighederne for returnering/refundering.

    JEG HAR MODTAGET ET BESKADIGET PRODUKT

    Hvis du modtager et beskadiget produkt, skal du kontakte kundeservice umiddelbart efter modtagelsen. En medarbejder vil hjælpe dig med mulighederne for returnering/refundering.

    Alternativt kan du også få hjælp i en af vores butikker. Her vil en medarbejder hjælpe dig med mulighederne for returnering/refundering. Husk at medbringe kvitteringen som bevis for købet.

    MIN ORDRE BLEV ANNULLERET

    Kontakt venligst vores kundeservice, så vi kan finde årsagen til annulleringen og hjælpe dig videre.

    Se hvordan du kontakter kundeservice her.

    Ifølge købsloven har du 14 dage til at fortryde dit køb. Du vil kunne få en refundering såfremt, at varen returneres i samme tilstand, som da den blev modtaget.

    Hvis du har betalt kontant eller med Klarna, Paypal, kredit- eller debetkort, kan du returnere dit køb i alle JD-butikker i Danmark indenfor 14 dage efter købet. Vær opmærksom på, at det kan tage 3-5 hverdage før, at pengene vil være på din konto. 

    Hvis du ikke har mulighed for at returnere dit køb ved personlig henvendelse i JD-butikken, kan du i stedet sende den tilbage til vores varehus via post. Når vi har modtaget ordren, sender vi dine penge retur til din konto. Dette kan tage op til 5 arbejdsdage. Hold venligst øje med din e-mail, da vi her sender dig informationer angående din ordre/returnering.

    Bemærk venligst, at kunden selv står for at betale returneringen af ordren. Du kan returnere via Post Danmark for 116,25 kr.

    Personificerede produkter vil kun blive refunderet, hvis der er sket en stave- eller produktionsfejl i produktet, da denne type produkt ikke kan sælges igen.

    I fleste tilfælde refunderer vi varens fulde beløb, såfremt at varen refunderes inden for købslovens rammer.

     

    Loading

    Andre måder at få hjælp på.

    Download vores Apps

    Shop 24/7 med JD app'en. Få adgang til eksklusive tilbud & shop de nyeste drops på farten!

    Download fra App Store Download fra Google Play

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Loading
    Vi accepterer de følgende betalingsmetoder
    PayPal logo Apple Pay logo Klarna logo
    Besøg vores samarbejderes hjemmesider på   www.jdplc.com Copyright © 2021 JD Sports forbeholder alle rettigheder
    Loading