• Populære søgninger
Hjem > Hjælp

Hvordan kan vi hjælpe?Find det rigtige svar.

    Ofte stillede spørgsmål.

    JEG HAR PROBLEMER MED LEVERING

    Du kan tracke din ordre på følgende måder:

      1. Gå ind på www.jdsports.dk/track-my-order/ og indtast dit ordrenummer samt den e-mail adresse, du har brugt til at lave din ordre, eller dit postnummer.
      2. Klik på trackinglinket, som du modtog i mailen med din bekræftede ordre.
      3. Log ind på din JD konto via www.jdsports.dk/myaccount/login/ og klik på 'Mine ordrer'.

    Bemærk venligst, at det ikke er muligt at tracke ordrer som leveres til butikken.

    Hvis du stadig har problemer med din levering, bedes du kontakte vores kundeservice.

    JEG FIK IKKE DEN VARE, SOM JEG BESTILTE

    I nogle tilfælde er det ikke muligt for os at sende den vare, som du bestilte. I dette tilfælde sender vi dig en email, hvor vi informerer dig om, hvilke(n) vare(r) der mangler fra din ordre.

    Vi refunderer selvfølgelig det fulde beløb for de(n) manglende vare(r). Har du ikke modtaget dine penge inden for 5 arbejdsdage, bedes du kontakte vores kundeservice.

    JEG HAR MODTAGET ET FORKERT PRODUKT

    Har du modtaget et forkert produkt i din ordre, skal du kontakte kundeservice umiddelbart efter modtagelsen. En medarbejder vil hjælpe dig med mulighederne for returnering/refundering.

    JEG HAR MODTAGET ET BESKADIGET PRODUKT

    Hvis du modtager et beskadiget produkt, skal du kontakte kundeservice umiddelbart efter modtagelsen. En medarbejder vil hjælpe dig med mulighederne for returnering/refundering.

    Alternativt kan du også få hjælp i en af vores butikker. Her vil en medarbejder hjælpe dig med mulighederne for returnering/refundering. Husk at medbringe kvitteringen som bevis for købet.

    MIN ORDRE BLEV ANNULLERET

    Kontakt venligst vores kundeservice, så vi kan finde årsagen til annulleringen og hjælpe dig videre.

    Se hvordan du kontakter kundeservice her.

    Har du ikke har modtaget en bekræftigelsesemail på din ordre i din indbakke, skal du først tjekke dit spamfilter på din email. Emailen er muligvis endt der.

    Notér venligst, at når ordren er pakket og sendt, er det ikke muligt for os at gensende din bekræftigelsesemail.

    Ved at logge ind på din JD konto, kan du se om vi har modtaget din ordre ved at klikke på 'Mine ordrer'. Kontakt venligst vores kundeservice, hvis du ikke kan se din nye ordre på 'Mine ordrer'-oversigten eller hvis du ikke har en JD konto. Se hvordan du kontakter kundeservice her.

    Ja. Er der mangler ved din ordre, skal du kontakte os via e-mailadressen kundeservice@jdsports.dk. Alternativt kan du medbringe din beskadigede vare og kvittering til en af vores butikker, hvor en medarbejder vil hjælpe dig med reklamationen.

    Læs mere om returnering her.

      Ja. Du kan få pengene for din ordre refunderet til din konto.

      Læs mere om returnering her.

    Loading

    Andre måder at få hjælp på.

    Download vores Apps

    Shop 24/7 med JD app'en. Få adgang til eksklusive tilbud & shop de nyeste drops på farten!

    Download fra App Store Download fra Google Play

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Loading
    Vi accepterer de følgende betalingsmetoder
    PayPal logo Apple Pay logo Klarna logo
    Besøg vores samarbejderes hjemmesider på   www.jdplc.com Copyright © 2020 JD Sports forbeholder alle rettigheder
    Loading