- Populære søgninger
- Populære søgninger
Hvordan kan vi hjælpe?Find det rigtige svar.
Ordre og levering
Besøg vores returneringsside her, for at få alle de oplysninger, du skal bruge for at returnere din vare
Vi beklager at din ordre blev annuleret. Vi blev desværre nødt til at annulere din ordre, da de varer du bestilte, var udsolgt på paknings-tidspunktet. Vores kundeservice team kan desværre ikke svarer på, om et produkt kommer tilbage på lager snarrest. Din ordre kan blive annulleret af flere grunde. Du kan læse om dem i vores vilkår og betingelser. Derfor vil vi anbefale dig, at tjekke de seneste produkter ud her, da en anden vare måske vil fange din opmærksomhed.
Du kan få din ordre leveret på følgende måder:
- Standard levering (4-7 hverdage).
Levering før jul er ikke garanteret. Alle vores butikker har åbent! - Butikslevering (8-12 hverdage).
*Der er ingen fri fragt på produkter i forbindelse med lodtrækninger. Som deltager, accepterer du, at der vil blive opkrævet et leveringsgebyr, hvis de vælges som vinder.
Vil du vide mere om leveringstider og omkostninger, så klik her.
Da din ordre bliver pakket umiddelbart efter, at købet er bekræftet, er det ikke muligt at ændre eller annullere din ordre. Det er heller ikke muligt at ændre din information for ordren, såsom leveringsadresse. Sørg at dine informationer er korrekte inden, at du gennemfører betalingen.
Hvis du gerne vil returnere din ordre, kan du gøre det på følgende måder:
- Returnering til butik
- Returnering med post
- Returnering med PayPal
Bemærk venligst, at kunden selv står for at betale returneringen af ordren.
Læs mere om returnering her.
Du kan tracke din ordre p følgende måder:
Gå ind på www.jdsports.dk/track-my-order/ og indtast dit ordrenummer samt den e-mail adresse, du har brugt til at lave din ordre, eller dit postnummer.
Klik på trackinglinket, som du modtog i mailen med din bekræftede ordre.
Log ind på din JD konto via www.jdsports.dk/myaccount/login/ og klik på 'Mine ordrer'.
Bemærk venligst, at det ikke er muligt at tracke ordrer som leveres til butikken.
Hvis du stadig har problemer med din levering, bedes du kontakte vores kunderservice.
Har du modtaget et forkert produkt i din ordre, skal du kontakte kundeservice umiddelbart efter modtagelsen. En medarbejder vil hjælpe dig med mulighederne for returnering/refundering.
Har du ikke har modtaget en bekræftigelsesemail på din ordre, skal du først tjekke dit spamfilter. E-mailen er muligvis endt der.
Notér venligst, at når ordren er pakket og sendt, er det ikke muligt for os at gensende din bekræftigelsesemail.
Hvis du ikke har en fragtseddel og du ønsker at returnere din ordre til en af vores butikker, bedes du venligst kontakte kundeservice. Du skal kunne bevise købet, ved returneringer til butikken.
Ved at logge ind på din JD konto, kan du se om vi har modtaget din ordre ved at klikke på 'Mine ordrer'. Kontakt venligst vores kundeservice, hvis du ikke kan se din nye ordre på 'Mine ordrer'-oversigten eller hvis du ikke har en JD konto. Se hvordan du kontakter kundeservice her.
I nogle tilfælde er det ikke muligt for os at sende den vare, som du bestilte. I dette tilfælde sender vi dig en email, hvor vi informerer dig om, hvilke(n) vare(r) der mangler fra din ordre.
Vi refunderer selvfølgelig det fulde beløb for de(n) manglende vare(r). Har du ikke modtaget dine penge inden for 5 arbejdsdage, bedes du kontakte vores kundeservice.
Hvis du modtager et beskadiget produkt, skal du kontakte kundeservice umiddelbart efter modtagelsen. En medarbejder vil hjælpe dig med mulighederne for returnering/refundering.
Alternativt kan du også få hjælp i en af vores butikker. Her vil en medarbejder hjælpe dig med mulighederne for returnering/refundering. Husk at medbringe kvitteringen som bevis for købet.
Kontakt venligst vores kundeservice, så vi kan finde årsagen til annulleringen og hjælpe dig videre.
Se hvordan du kontakter kundeservice her.