- Populære søgninger
- Populære søgninger
- Hjem
- Jul
- MEGATILBUD
- Nyheder
- Herrer
- Damer
- Børn
-
Kollektioner
- Nike
-
adidas
- adidas Originals Ozweego
- adidas Originals Campus
- adidas Originals Samba
- adidas Originals Forum
- adidas Originals ZX
- adidas Originals ZX 750
- adidas Originals Gazelle
- adidas Originals Handball Spezial
- adidas Originals LA Trainer
- adidas Originals NMD
- adidas Originals Stan Smith
- adidas Originals Superstar
- adidas Originals ZX Flux
- Adidas Originals Adilette
- adidas Originals Falcon
- Alt fra adidas
- Converse
- Asics
- Puma
- New Balance
- Vans
- Crocs
- Birkenstock
- UGG
- Bliv Inspireret
- Fodbold
- Sport
-
Mærker
- Alle mærker
- adidas
- Birkenstock
- Birkenstock
- Berghaus
- BOSS
- Calvin Klein
- Champion
- Columbia
- Converse
- Crocs
- EA7
- Ellesse
- Fila
- Fred Perry
- Gym King
- Hugo Boss
- Jordan
- Juicy Couture
- Lacoste
- Levi's
- McKenzie
- Napapijri
- New Balance
- Nike
- Nicce
- The North Face
- On Running
- Pink Soda Sport
- Puma
- Reebok
- Salomon
- SikSilk
- Sonneti
- Supply & Demand
- Timberland
- Tommy Hilfiger
- UGG
- Umbro
- Under Armour
- Vans
- Download JD app'en
- Mit JD
- Mine beskeder
- Hjælp & information
- JD Blog
Hvordan kan vi hjælpe? Find svar her
Ordrer & levering
- Standardlevering
- Ekspresslevering
- Butikslevering
Du kan få din ordre leveret på følgende måder:
Vil du vide mere om leveringstider og omkostninger, skal du klikke her.
- Returnering til butik.
- Returnering med post.
- Returnering med PayPal
Da din ordre bliver pakket umiddelbart efter, at købet er bekræftet, er det ikke muligt at ændre eller annullere din ordre. Det er heller ikke muligt at ændre din information for ordren, såsom leveringsadresse. Sørg at dine informationer er korrekte inden, at du gennemfører betalingen.
Hvis du gerne vil returnere din ordre, kan du gøre det på følgende måder:
Bemærk venligst, at kunden selv står for at betale returneringen af ordren. Henvend dig til nærmeste posthus for mere information om forsendelsesomkostninger.
Læs mere om returnering her.
- Gå ind på www.jdsports.dk/track-my-order/ og indtast dit ordrenummer samt den e-mail adresse, du har brugt til at lave din ordre, eller dit postnummer.
- Klik på trackinglinket, som du modtog i mailen med din bekræftede ordre.
- Log ind på din JD konto via www.jdsports.dk/myaccount/login/ og klik på 'Mine ordrer'.
JEG HAR PROBLEMER MED LEVERING
Du kan tracke din ordre på følgende måder:
Bemærk venligst, at det ikke er muligt at tracke ordrer som leveres til butikken.
Hvis du stadig har problemer med din levering, bedes du kontakte vores kundeservice.
JEG FIK IKKE DEN VARE, SOM JEG BESTILTE
I nogle tilfælde er det ikke muligt for os at sende den vare, som du bestilte. I dette tilfælde sender vi dig en email, hvor vi informerer dig om, hvilke(n) vare(r) der mangler fra din ordre.
Vi refunderer selvfølgelig det fulde beløb for de(n) manglende vare(r). Har du ikke modtaget dine penge inden for 5 arbejdsdage, bedes du kontakte vores kundeservice.
JEG HAR MODTAGET ET FORKERT PRODUKT
Har du modtaget et forkert produkt i din ordre, skal du kontakte kundeservice umiddelbart efter modtagelsen. En medarbejder vil hjælpe dig med mulighederne for returnering/refundering.
JEG HAR MODTAGET ET BESKADIGET PRODUKT
Hvis du modtager et beskadiget produkt, skal du kontakte kundeservice umiddelbart efter modtagelsen. En medarbejder vil hjælpe dig med mulighederne for returnering/refundering.
Alternativt kan du også få hjælp i en af vores butikker. Her vil en medarbejder hjælpe dig med mulighederne for returnering/refundering. Husk at medbringe kvitteringen som bevis for købet.
MIN ORDRE BLEV ANNULLERET
Kontakt venligst vores kundeservice, så vi kan finde årsagen til annulleringen og hjælpe dig videre.
Se hvordan du kontakter kundeservice her.
- Gå ind på www.jdsports.dk/track-my-order/ og indtast dit ordrenummer samt den e-mail adresse, du har brugt til at lave din ordre, eller dit postnummer.
- Klik på trackinglinket, som du modtog i mailen med din bekræftede ordre.
- Log ind på din JD konto via www.jdsports.dk/myaccount/login/ og klik på 'Mine ordrer'.
Du kan tracke din ordre på følgende måder:
Bemærk venligst, at det ikke er muligt at tracke ordrer som leveres til butikken.
Er du stadig i tvivl om, hvor din ordre er? Kontakt venligst vores kundeservice her og hav dit ordrenummer klar.
Har du ikke har modtaget en bekræftigelsesemail på din ordre i din indbakke, skal du først tjekke dit spamfilter på din email. Emailen er muligvis endt der.
Notér venligst, at når ordren er pakket og sendt, er det ikke muligt for os at gensende din bekræftigelsesemail.
Hvis du ikke har en forsendelsesnote og du ønsker at returnere din ordre til en af vores butikker, bedes du venligst kontakte kundeservice. Du skal kunne bevise købet, ved returneringer til butikken.
Ved at logge ind på din JD konto, kan du se om vi har modtaget din ordre ved at klikke på 'Mine ordrer'. Kontakt venligst vores kundeservice, hvis du ikke kan se din nye ordre på 'Mine ordrer'-oversigten eller hvis du ikke har en JD konto. Se hvordan du kontakter kundeservice her.
Populære Sider
Har du stadig brug for hjælp? Bare rolig! VI VIL HJERTENS GERNE HJÆLPE DIG
- Kontakt Kundeservice Her
- Kontakt Os På Facebook Her @JDSportsdk
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Besøg vores samarbejderes hjemmesider på www.jdplc.com Copyright © 2024 JD Sports forbeholder alle rettigheder